Zesłani na Ziemie by powstrzymac chaos i zniszczenie
Więc podam kilka Przydatnych słówek runicznych które mogą się przydać
Przysięga starożytnych
Tarcze 3 sox
Ral + Ort + Tal
+50% Poprawiona Obrona;
Odporność na Zimno +43%;
Odporność na Ogień +48%;
Odporność na Błyskawice +48%;
Odporność na Trucizny +48%;
10% Otrzymane Obrażenia; Przechodzą na Manę;
================================================
Liść
Laski dla czarodziejki 2 sox
Tir + Ral
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia;
+3 do Umiejętności Posługiwania się Ogniem;
+3 do Ognistego Piorunu (Tylko dla Czarodziejki);
+3 do Inferno (Tylko dla Czarodziejki);
+3 do Ciepła (Tylko dla Czarodziejki);
+2 do Many za Każdego; Zabitego Przeciwnika;
+ (2 * Poziom Postaci) +2-198 do Obrony;
Odporność na Zimno +33%;
================================================
Wiedza
Hełmy 2 sox
Ort + Sol
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności;
+10 do Energii;
+2 do Many za Każdego; Zabitego Przeciwnika;
Odporność na Błyskawice +30%;
Obrażenie Zmniejszone o 7;
+2 do Promienia Światła;
================================================
Melodia
Bronie używające pocisków 3 sox
Shael + Ko + Nef
+50% Zwiększone Obrażenia;
+300% Obrażenia zadane Nieumarłym;
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy (Tylko dla Amazonki);
+3 do Uderzenia Krytycznego (Tylko dla Amazonki);
+3 do Uniku (Tylko dla Amazonki);
+3 do Spowolnienia Pocisków (Tylko dla Amazonki);
20% Zwiększona Szybkość Ataku;
+10 do Zręczności;
Odrzut;
================================================
Cisza
Bronie 6 sox
Dol + Eld + Hel + Ist + Tir + Vex
200% Zwiększone Obrażenia;
+75% Obrażenia zadane Nieumarłym;
Wymagania -20%;
20% Zwiększona Szybkość Ataku;
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym;
+2 do Wszystkich Umiejętności;
Wszystkie Odporności +75;
20% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi;
11% Mana Wykradziona za Każde Trafienie;
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%;
Trafienie Oślepia Ofiarę +33;
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika;
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
================================================
Bogactwo
Zbroje 3 sox
Lem + Ko + Tir
300% Dodatkowe Złoto od Potworów;
100% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
+2 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika;
+10 do Zręczności;
================================================
Ostatni Oddech (BOTD)
Bronie 6 sox
Vex + Hel + El + Eld + Zod + Eth
50% Szansa na Rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova kiedy zabijasz wroga;
Przedmiot Niezniszczalny;
+60% Zwiększona Szybkość Ataku;
+350-400% Zwiększone Obrażenia;
+200% Obrażenia zadane Nieumarłym;
-25% Obrona Przeciwnika;
+50 do Skuteczności Ataku;
+50 do Skuteczności Ataku przeciw Nieumarłym;
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie;
12-15% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie;
Uniemożliwia Leczenie się Potworów;
+30 do Wszystkich Atrybutów;
+1 do Promienia Światła;
Wymagania -20%;
================================================
Wezwanie Do broni (CTA)
Bronie 5 sox
Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm
+1 do Wszystkich Umiejętności;
+40% Zwiększona Szybkość Ataku;
+250-290+% Zwiększone Obrażenia;
Dodaje 5-30 Obrażeń od Ognia;
7% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie;
+2-6 do Dowodzenia;
+1-6 do Rozkazów;
+1-4 do Okrzyku Bojowego;
Uniemożliwia Leczenie się Potworów;
Uzupełnienie Życia +12;
30% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
================================================
Chaos
Pazurki 3 sox
Fal + Ohm + Um
9% Szansa na Rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula w Czasie Zadawania Ciosu;
11% Szansa na Rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic w Czasie Zadawania Ciosu;
+35% Zwiększona Szybkość Ataku;
+290-340+% Zwiększone Obrażenia;
Dodaje 216-471 Obrażeń od Magii;
25% Szansa Otwarcia Rany;
+1 do Trąba Powietrzna;
+10 do Siły;
+15 Punkty Życia po Każdym Zabitym Demonie;
================================================
Okowa Grozy
Zbroje 4 sox
Dol + Um + Ber + Ist
+2 do Wszystkich Umiejętności;
+200% Obrażenia zadane Demonom;
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym;
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie;
+70% Poprawiona Obrona;
+20 do Siły;
Uzupełnienie Życia +7;
Wszystkie Odporności +65;
Obrażenie Zmniejszone o 8%;
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
================================================
Delirium
Hełmy 3 sox
Lem + Ist + Io
1% Szansa na Rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium* (przemiana), przy Otrzymaniu Ciosu;
6% Szansa na Rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy Otrzymaniu Ciosu;
14% Szansa na Rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu;
11% Szansa na Rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w Czasie Zadawania Ciosu;
+2 do Wszystkich Umiejętności;
+261 Obrona;
+10 do Żywotności;
50% Dodatkowe Złoto od Potworów;
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
Poziom 17 Fascynacja (60 Ładunków);
================================================
Enigma
Zbroje 3 sox
Jah + Ith + Ber
+2 do Wszystkich Umiejętności;
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie;
+1 do Teleportu;
+750-775 Obrona;
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły;
Zwiększenie Maksimum Życia 5%;
Obrażenie Zmniejszone o 8%;
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika;
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę;
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
================================================
Wygnanie
Tarcze paladyńskie 4 sox
Vex + Ohm + Ist + Dol
15% Szansa na Rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w Czasie Zadawania Ciosu;
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia;
+2 do Aur Ofensywnych (Tylko dla Paladyna);
+30% Szybszy Blok;
Zamraża Cel;
+220-260% Poprawiona Obrona;
Uzupełnienie Życia +7;
+5% do Maksymalnej Odporności na Zimno;
+5% do Maksymalnej Odporności na Ogień;
25% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów;
Przywraca 1 Wytrzymałości na 4 sekundy;
================================================
Serce Dębu (HOTO)
Najlepiej Korbacz 4 sox
Ko + Vex +Pul + Thul
+3 do Wszystkich Umiejętności;
+40% Szybsze Rzucanie Czarów;
+75% Obrażenia zadane Demonom;
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom;
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły);
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie;
+10 do Zręczności;
Uzupełnienie Życia +20;
Zwiększenie Maksimum Many 15%;
Wszystkie Odporności +30-40;
Poziom 4 Dębowy Mędrzec (25 Ładunków);
Poziom 14 Kruk (60 Ładunków);
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym;
================================================
Hart (Forti)
Zbroje/bronie 4 sox najlepiej eth
El + Sol + Dol + Lo
Bronie
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca zbroja przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
20% szansa na zabójcze uderzenie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
+200% zwiększona obrona
+X do życia (zależy od poziomu postaci)*
wszystkie odporności +25-30
12% obrażeń przechodzi na manę
+1 do promienia światła
Zbroje
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca zbroja przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+ do obrony
+X do życia (zależy od poziomu postaci)*
uzupełnienie życia +7
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
wszystkie odporności +25-30
obrażenia zmniejszone o 7
12% obrażeń przechodzi na manę
+1 do promienia światła
================================================
Żal
Miecze/Topory 5 sox
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral
35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania ciosu
+30-40% zwiększona szybkość ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje obronę celu
-25% do obrony celu
+(1.875% na poziom)1-185% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+10-15 do życia za każdego zabitego
================================================
Olśnienie
Bronie drzewcowe 4 sox
Ral + Tir + Tal + Sol
Poziom 10-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
================================================
Fenix
Tarcze/Bronie 4 sox
Vex + Vex + Lo + Jah
Bronie
100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga przy awansie
40% szansa na rzucenie 22poziomego zaklęcia Burza Ognia
Poziom10-15 aury Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
ignoruję obronę celu
14% punktów many wykradzione przy trafieniu
-28% do odporności wroga na ogień
20% szansa na zabójcze uderzenie
+350-400 do obrony przeciw pociskom
+15-21 absorpcja ognia
Tarcze
100% Szansa na rzucenie zaklęcia 40 Pożoga kiedy awansujesz
40% Szansa na rzucenie zaklęcia 22 Burza Ognia Przy atakowaniu
Poziom 10-15 Odkupienie podczas noszenia
+350-400 Obrana przeciw pociskom
+350-400% Zwiększone obrażenia
-28% Odporności wroga na Ogień
+50 Życia
+5% Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+10% Maksymalnej odporności na Ogień
+15-21 Absorpcja ognia
================================================
Duch
Tarcze/Miecze 4 sox
Tal + Thul + Ort + Amn
+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 do obrony przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
odporność na zimo +35%
odporność na błyskawice +35%
odporność na trucizny +35%
+3-8 absorpcja magii
atakujący otrzymuje obrażenia 14
Offline
Zapomniałem Dodać najlepszego słowa runicznego:
Moherowy Bereth
czapki i inne nakrycia głowy 2 sox
Ber + Eth
11% Szany za rzucenie zaklęcia przejęcie duszy przy atakowaniu
15% Szansy na rzucenie zaklęcia Moher Patrol przy otrzymaniu ciosu
100% Szansy na rzucenie zaklęcia Rzut Berethem przy atakowaniu.
Zwiększenie maksimum życia 56%
Wszystkie odporności 210%
Co 10 minut pojawia się Diablo Clon
100-Poziomowa aura Odkupienie kiedy nosisz
100-poziomowa aura modlitwa kiedy nosisz
100-poziomowa aura święty chód kiedy nosisz
joking
Offline