Angels Of Earth

Zesłani na Ziemie by powstrzymac chaos i zniszczenie


#1 2008-10-26 23:04:21

ar3ik

Admin - Serafin

13704082
Zarejestrowany: 2008-10-26
Posty: 172
Punktów :   

Definicje

Definicje:

Krótki artykuł z definicjami postaci oraz szczegółami, które różnią je od tych z PCL i tzw. free rules (bez zasad) + ogólne zasady dla każdej z nich. 
   W tym artykule przybliżę tym, którzy dopiero zaczynają / chcą zacząć grać na PCL, ale mają problemy z wyborem postaci, nie znają do nich ogólnych zasad itd.



   Mianem wstępu powiem tylko, że powinniśmy na każdej lidze grać postacią, którą gra nam się najprzyjemniej albo tą, którą najlepiej nam idzie. Niestety kilkoma "rodzajami" postaci z free rules nigdy nie zagramy na PCL z powodu ograniczeń przedmiotów. Zacznijmy od tego, jakie postacie mają szanse / wyróżniamy na PCL, czyli taka mała definicja. Do każdej z nich dopiszę też ograniczenia różniące je od gier Free Rules i innych lig TvT [do 1v1 są zupełnie inne rules więc ich nie wypisuje] (zasady o które najczęściej się pytają).
   Pamiętajmy jeszcze o najważniejszej zasadzie - na PCL nie używamy skilli i aur z itemów (wyjątkami jest BO z CTA na TvT i tele z enigmy dla ele dru). Zresztą dokładne zasady też można znaleźć na tej stronie.. Oto definicje + zasady:

Ama:

Bow (chodzi mi o standardowy build z tytanami na switchu)
+ nieograniczona ilość 3/20/20 / frw / dr
+ odrzut, WF dozwolony

Java (używa umiejętności z drzewka włóczni i oszczepów, głównie Elektryczny Cios)

Psn/bow (hybryda uzywająca umiejętności z drzewka łuku i kuszy, przy jednoczesnym posiadaniu odpowiednio wysoko wypunktowanej umiejętności Zatruty Oszczep z drzewka włóczni i oszczepów)


Barb:

WW (tak jak ama, klasyczny build )
+ items do precastu w Kostce Horadrimów jest dozwolone
+ wwlock zabroniony
+ str bug, podnoszenie ciała ze str z itemów (bez chodzenia do skrzynki) dozwolone


Sorc:

FB (głowny skill Fireball - Kula Ognia)

Blizz (głowny skill Blizzard - Zamieć)
+ df (Death Fanthom) zabroniony

Orb (głowny skill Frozen Orb - Zamarznięta Kula)
+ df dozwolony

Light (głowny skill Lightning - Błyskawica)

Dru:

Ele (używa skilli z drzewka żywiołów)
+ tele z Enigmy dozwolone
+ 8% dr max (nie liczone jest dr nieprocentowe), więc Shako, Stormshield nie jest dozwolony dla ele dru
+ zoo zbanowane (czyli wszelkiego rodzaju wilki, misie, winorośle i kruki - nie liczone duchy)
+ bez absorpcji 

Rabies (używa skill Rabies - Wścieklizna)

Fury (używa skill Fury - Furia)

Nec:

Bone (używa część skilli z drzewka bone & poison )
+ Clay Golem niedozwolony
+ klątwy Iron Maiden (Żelazna Dziewica), Decrepify (Zniedołężnienie) nie są dozwolone
+ Bone Wall / Bone Prison są dozwolone

Psn (używa skilla Poison Nova - Trująca Nova)
 
Pal:

Foh (głowny skill Fist of Heavens - Pięść Niebios)
+ nieograniczona ilość rbfs
+ używanie Holy Bolt jest dozwolone
+ używanie Meditation / Prayer / Cleansing jest dozwolone (nawet jeśli Prayer jest maksowany)
+ passive + active charge jest dozwolone
+ lamerskie uciekanie po kwadracie palem w celu odzyskania punktów życia nie jest dozwolone

Hammer (głowny skill Hlessed Hammer - Błogosławiony Młot)
+ używanie Holy Bolt jest dozwolone
+ używanie Meditation / Prayer / Cleansing jest dozwolone (nawet jeśli Prayer jest maksowany)
+ passive + active charge jest dozwolone
+ lamerskie uciekanie po kwadracie palem w celu odzyskania punktów życia nie jest dozwolone

Smite / Charge (głowny skill Smite lub Charge - Pchnięcie/Szarża)
+ używanie Holy Bolt jest dozwolone
+ używanie Meditation / Prayer / Cleansing jest dozwolone (nawet jeśli Prayer jest maksowany)
+ passive + active charge jest dozwolone
+ lamerskie uciekanie po kwadracie palem w celu odzyskania punktów życia nie jest dozwolone
+ wszystkie syfy z free rules tj jak Asteron, Grief, bb, bt, Exile, Draculs i inne popularne śmieci w Smicie NIE SĄ DOZWOLONE

Asn:

Trap (używa głownie pułapek)
+ c/c nie jest liczony jako absorb
+ resy z Fade nie są wliczane do stock res (200 all res dla kazdej postaci)

WW (używa skilla Whirlwind - Trąba Powietrzna, z przedmiotu "Chaos" - słowo runiczne)

  To tyle jeśli chodzi o to, co wolno i nie wolno dla postaci, oczywiście to są tylko regułki, bo każda postać może używać każdego skilla, ale z reguły na PCL wszystkiego rodzaju hybrydy osłabiają postać (nie jest to tylko moje zdanie) więc robienie czegoś w rodzaju hammer + foh, blizz + fb, trap + ww nie jest dobrym rozwiązaniem. Dodam tylko, że to są wszystkie możliwe postacie, które mają szanse coś zrobić na PCL.



Asn:
-Melee asn =/= ww, trapn nie używa chaosu, w pułapki może mieć dane tylko 1 pkt,
-Trap  asn używa trap, nie używa ww
-WW asn - używa ww, nie używa light traps
-Hybryd  asn używa ww i traps lecz nie używa skilerów do trap

Sos:
-Sos używająca skilla blizz nie może używać skilla orb,
-Sos używająca skilla orb nie może używać skilla blizz

Pal:
-Paladyn foh = paladyn, który większość skilli ma dodanych do umiejętności: foh, sw wstrząs, conv
-Paladyn smiter / charger = paladyn, który większość skilli ma dodanych do: smite/hs/fana/charge (nie używa pięści niebios oraz błogosławionego młota (może rozbijać nim więzienie z kości) i może używać griefa)
-Paladyn hammer = paladyn, który większość skilli ma dodanych do: hamer + synergie + conc

Dru:
-Melee dru używa przemian w wilkolaka bądz niedzwiedziołaka
-Ele dru nie używa przemian w wilkolaka bądz niedzwiedziołaka

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wersal.pun.pl www.mistrzowiedziennikarstwa.pun.pl www.indonesia.pun.pl www.chowanego-cs.pun.pl www.deathway.pun.pl