Zesłani na Ziemie by powstrzymac chaos i zniszczenie
a tutaj kilka przydatnych Receptur
-----------------------------------------------
3 runki tego samego rodzaje - 1 Runa o jeden stopień wyżej (działa do runki Thul)
-----------------------------------------------
3 pierścienie - losowy amulet
-----------------------------------------------
3 amulety - losowy pierścień
-----------------------------------------------
3 mikstury wzmocnienia - mikstura pełnego wzmocnienia
-----------------------------------------------
Pierścień
szmaragd -Pierścień (Craft resy na trucizny)
antidotum
-----------------------------------------------
Pierścień
Rubin -Pierścień (Craft resy na ogień)
mikstura wybuchowa
-----------------------------------------------
Pierścień
szafir - Pierścień (Craft resy na zimno)
mikstura odtajania
-----------------------------------------------
Pierścień
2x Topaz - Pierścień (craft resy na błyskawice)
-----------------------------------------------
Runa Lum
Runa Pul -1 Elitarna uniklana Broń
Doskonały Szmaragd
Wyjątkowa Unikalna Broń
-----------------------------------------------
Runa Ko
Runa Lem - 1 Elitarna Wyjątkowa Zbroja
Doskonały Diament
[Wyjątkowa Unikalna Zbroja
-----------------------------------------------
Doskonały Ametyst
Klejnot
Runa Ral - Amulet (Craft Fcr daje i jak masz wiekszy lvl to daje tez umiejetnosci i resy)
Amulet
Offline
Gość
Mam jeszcze pare Przepisów Na runki
3 Thul + 1 Nadkruszony Topaz 1 Amn
3 Amn + 1 Nadkruszony Ametyst 1 Sol
3 Sol + 1 Nadkruszony Szafir 1 Shael
3 Shael + 1 Nadkruszony Rubin 1 Dol
3 Dol + 1 Nadkruszony Szmaragd 1 Hel
3 Hel + 1 Nadkruszony Diament 1 Io
3 Io + 1 Topaz ze Skazą 1 Lum
3 Lum + 1 Ametyst ze Skazą 1 Ko
3 Ko + 1 Szafir ze Skazą 1 Fal
3 Fal + 1 Rubin ze Skazą 1 Lem
3 Lem + 1 Szmaragd ze Skazą 1 Pul
2 Pul + 1 Diament ze Skazą 1 Um
2 Um + 1 Topaz 1 Mal
2 Mal + 1 Ametyst 1 Ist
2 Ist + 1 Szafir 1 Gul
2 Gul + 1 Rubin 1 Vex
2 Vex + 1 Szmaragd 1 Ohm
2 Ohm + 1 Diament 1 Lo
2 Lo + 1 Topaz bez Skazy 1 Sur
2 Sur + 1 Ametyst bez Skazy 1 Ber
2 Ber + 1 Szafir bez Skazy 1 Jah
2 Jah + 1 Rubin bez Skazy 1 Cham
2 Cham + 1 Szmaragd bez Skazy 1 Zod
Gość
1 Ral
1 Thul
1 Doskonały Ametyst
1 Normalny Rzadki Pancerz
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Ko
1 Pul
1 Doskonały Ametyst
1 Wyjątkowy Rzadki Pancerz
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
Gość
A tutaj mam przepisy na przedmioty crafted
Broń typu: Buławy/Maczugi/Młoty/ Berła/Laski/Różdżki
Klejnot
Runa Tir
Doskonały Szafir
Broń Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
Zwiększone Obrażenia +35-60%
Zbroja Turniejowa/Zbroja z Rekinich Zębów/Krakenia
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Szafir
Zbroja Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
10-20% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Zamknięty Hełm/Basinet/Wielka Muszla
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Szafir
Hełm Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
+25-50 Obrona przeciw Pociskom
Kolcze Buty/Wykonane z Kości
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Szafir
Buty Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
+25-50 Obrona w Walce Wręcz
Kolcze Rękawice/Ciężki Karwasz/Wampiręcze
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Szafir
Rękawice Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
Odrzut
Ciężki Pas/Bitewny Pas/Trolli Pas
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Szafir
Pas Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
5-10% Obrażeń przechodzi na Manę
Gotycka Tarcza/Prastara Tarcza/Straż
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Szafir
Tarcza Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
+5-10% Zwiększona Szansa na Blok
Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Szafir
Pierścień Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-6
+1-5 do Zręczności
Amulet
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Szafir
Amulet Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
Trafienie zmusza Potwora do Ucieczki (3-10%)
Gość
I następne
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Toporów
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Rubin
Krwawa Broń 1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Zwiększone Obrażenia +35-60%
Zbroja Płytowa/Piekielna Zbroja Płytowa/Płaszcz Templariusza
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Rubin
Krwawa Zbroja 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
+1-3 do Życia za Każdego Zabitego Demona
Hełm/Kask/Armet
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Rubin
Krwawy Hełm 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Lekkie Płytowe Buty/Bitewne Buty/Lustrzane Buty
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Rubin
Krwawe Buty 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Regeneracja Życia +5-10
Ciężkie Rękawice/Wykonane z Rekiniej Skóry Rękawice/Wykonane z Kości Wampira Rękawice
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Rubin
Krwawe Rękawice 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Pas/Pas Kolczy/Mithrilowa Kolczuga
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Rubin Krwawy Pas 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Otwarcie Ran
Kolczasta Tarcza/Bariera Ostrzy
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Rubin
Krwawa Tarcza 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 4-7
Pierścień
Klejnot
Runa Sol
Doskonały Rubin
Krwawy Pierścień 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
+1-5 do Siły
Amulet
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Rubin
Krwawy Amulet 1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Szybsze Bieganie/Chodzenie +5-10%
Gość
Jeszcze
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Lasek/Bereł/Różdżek
Klejnot
Runa Tir
Doskonały Ametyst
Broń Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększenie Maksimum Many 1-5%
Lekka Zbroja Płytowa/Archońska Zbroja Płytowa/Zbroja Maga
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Ametyst Zbroja Maga Regeneruje Manę +4-12%
+10-20 do Many
+1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Maska/Maska Śmierci/Demoniczna Głowa
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Ametyst
Hełm Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
1-4% Mana wykradziona za Każde Trafienie
Buty/Wykonane z Demoniej Skóry Buty/Wykonane z Gadziej Skóry Buty
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Ametyst Buty Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększenie Maximum Many +2-5%
Skórzane Rękawice/Wykonane z Demoniej Skóry Rękawice/Kolczaste Rękawiczki
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Ametyst
Rękawice Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
+1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Lekki Pas/Wykonany z Rekiniej Skóry Pas /Wykonany z Kłów Wampira Pas
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Ametyst
Pas Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%
Mała Tarcza/Okrągła Tarcza/Luna
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Ametyst
Tarcza Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększona Szansa na Blok +5-10%
Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Ametyst
Pierścień Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
+1-5 do Energii
Amulet
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Ametyst
Amulet Maga Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%
Gość
I ostatnie
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Włóczni
Klejnot
Runa Sol
Doskonały Szmaragd
Broń Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Zwiększone Obrażenia +5-10%
Napierśnik/Kirys/Wielki Haubert
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Szmaragd
Zbroja Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Korona/Wielka Korona
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Szmaragd
Hełm Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Błyskawice +5-10%
Bojowe Buty/ Nagolenice/Myrmidońskie Nagolenice
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Szmaragd
Buty Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Ogień +5-10%
Rękawice/Bojowe Rękawice /Ogrze Rękawice
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Szmaragd Rękawice Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Zimno +5-10%
Szarfa/Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Pajęcza Szarfa
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Szmaragd
Pas Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Trucizny +5-10%
Trójkątna Tarcza/Smocza Tarcza/Monarcha
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Szmaragd
Tarcza Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Magię +5-10%
Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Szmaragd
Pierścień Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
+1-5 do Żywotności
Amulet
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Szmaragd
Amulet Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Zwiększona Szansa na Blok +1-10%
Gość
Ufff..... i jeszcze to przeczytajcie
,,Szczegółowe info o przedmiotach crafted
Crafty posiadają 1-4 losowe magiczne przedrostki / przyrostki
Przy wyświetleniu statystyk takiego przedmiotu, zobaczysz, że ma on 1-4 losowe, magiczne albo rzadkie, przedrostki i przyrostki. Są one generowane praktycznie w ten sam sposób jak w przedmiotach rzadko spotykanych. Im wyższy poziom naszej postaci tym większa szansa na większą liczbę affixów:
Na poziomach 1-30, jest 40% szans na 1 przyrostek i 20% szans na kolejny 2, 3 albo 4.
Na poziomach 31-50 jest 60% szans na 2 przyrostki i 20% na kolejny 3 albo 4.
Na poziomach 51-70 jest 80% szans na 3 przyrostki i 20% szans na czwarty.
Na poziomach 71 i wyższych, jest 100% szansa na wszystkie 4 przyrostki."
Gość
Naprawia Broń
1 Ort
1 Broń
Naprawia Zbroje
1 Ral
1 Zbroja