Angels Of Earth

Zesłani na Ziemie by powstrzymac chaos i zniszczenie


#1 2008-10-28 16:01:54

Dastiny

Anioł

2366663
Call me!
Skąd: Wałcz
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 111
Punktów :   

Kostka Horadrimów

a tutaj kilka przydatnych Receptur
-----------------------------------------------
3 runki tego samego rodzaje - 1 Runa o jeden stopień wyżej (działa do runki Thul)
-----------------------------------------------
3 pierścienie - losowy amulet
-----------------------------------------------
3 amulety - losowy pierścień
-----------------------------------------------
3 mikstury wzmocnienia - mikstura pełnego wzmocnienia
-----------------------------------------------
Pierścień
szmaragd  -Pierścień (Craft resy na trucizny)
antidotum
-----------------------------------------------
Pierścień
Rubin -Pierścień (Craft resy na ogień)
mikstura wybuchowa
-----------------------------------------------
Pierścień
szafir - Pierścień (Craft resy na zimno)
mikstura odtajania
-----------------------------------------------
Pierścień
2x Topaz  - Pierścień (craft resy na błyskawice)
-----------------------------------------------
Runa Lum
Runa Pul  -1 Elitarna uniklana Broń                     
Doskonały Szmaragd
Wyjątkowa Unikalna Broń
-----------------------------------------------
Runa Ko
Runa Lem - 1 Elitarna Wyjątkowa Zbroja
Doskonały Diament
[Wyjątkowa Unikalna Zbroja
-----------------------------------------------
Doskonały Ametyst
Klejnot
Runa Ral - Amulet (Craft Fcr daje i jak masz wiekszy lvl to daje tez umiejetnosci i resy)
Amulet


http://img72.imageshack.us/img72/6362/mohaz6.jpg
http://usuarios.lycos.es/khain777/imagenes/izual2.gif

Offline

 

#2 2008-10-28 17:39:13

WIP

Admin-Serafin

5855028
Call me!
Zarejestrowany: 2008-10-26
Posty: 18
Punktów :   

Re: Kostka Horadrimów

BRAWO!!!!!!!

Offline

 

#3 2008-10-29 19:20:03

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

Mam jeszcze pare Przepisów Na runki

3 Thul + 1 Nadkruszony Topaz      1 Amn

3 Amn + 1 Nadkruszony Ametyst      1 Sol

3 Sol + 1 Nadkruszony Szafir       1 Shael

3 Shael + 1 Nadkruszony Rubin      1 Dol

3 Dol + 1 Nadkruszony Szmaragd      1 Hel

3 Hel + 1 Nadkruszony Diament      1 Io

3 Io + 1 Topaz ze Skazą              1 Lum

3 Lum + 1 Ametyst ze Skazą              1 Ko

3 Ko + 1 Szafir ze Skazą              1 Fal

3 Fal + 1 Rubin ze Skazą              1 Lem

3 Lem + 1 Szmaragd ze Skazą      1 Pul

2 Pul + 1 Diament ze Skazą              1 Um

2 Um + 1 Topaz                              1 Mal

2 Mal + 1 Ametyst                         1 Ist

2 Ist + 1 Szafir                              1 Gul

2 Gul + 1 Rubin                            1 Vex

2 Vex + 1 Szmaragd                    1 Ohm

2 Ohm + 1 Diament                           1 Lo

2 Lo + 1 Topaz bez Skazy              1 Sur

2 Sur + 1 Ametyst bez Skazy              1 Ber

2 Ber + 1 Szafir bez Skazy              1 Jah

2 Jah + 1 Rubin bez Skazy              1 Cham

2 Cham + 1 Szmaragd bez Skazy      1 Zod

 

#4 2008-10-31 23:34:19

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

1 Ral
1 Thul
1 Doskonały Ametyst
1 Normalny Rzadki Pancerz
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej              (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Ko
1 Pul
1 Doskonały Ametyst
1 Wyjątkowy Rzadki Pancerz    
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej              (Wyjątkowy=>Elitarny)

 

#5 2008-10-31 23:41:08

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

A tutaj mam przepisy na przedmioty crafted

Broń typu: Buławy/Maczugi/Młoty/ Berła/Laski/Różdżki
Klejnot
Runa Tir
Doskonały Szafir    
Broń Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10
Zwiększone Obrażenia +35-60%

Zbroja Turniejowa/Zbroja z Rekinich Zębów/Krakenia
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Szafir    
Zbroja Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
10-20% Szybsze Odzyskanie Równowagi

Zamknięty Hełm/Basinet/Wielka Muszla
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Szafir     
Hełm Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
+25-50 Obrona przeciw Pociskom

Kolcze Buty/Wykonane z Kości
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Szafir
Buty Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
+25-50 Obrona w Walce Wręcz

Kolcze Rękawice/Ciężki Karwasz/Wampiręcze
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Szafir    
Rękawice Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
Odrzut

Ciężki Pas/Bitewny Pas/Trolli Pas
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Szafir    
Pas Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7
5-10% Obrażeń przechodzi na Manę

Gotycka Tarcza/Prastara Tarcza/Straż
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Szafir    
Tarcza Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
+5-10% Zwiększona Szansa na Blok

Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Szafir    
Pierścień Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-6
+1-5 do Zręczności

Amulet
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Szafir    
Amulet Siły Fizycznej     5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10
Trafienie zmusza Potwora do Ucieczki (3-10%)

 

#6 2008-10-31 23:43:06

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

I następne

Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Toporów
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Rubin    
Krwawa Broń     1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Zwiększone Obrażenia +35-60%

Zbroja Płytowa/Piekielna Zbroja Płytowa/Płaszcz Templariusza
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Rubin    
Krwawa Zbroja     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
+1-3 do Życia za Każdego Zabitego Demona

Hełm/Kask/Armet
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Rubin    
Krwawy Hełm     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Zabójcze Uderzenie

Lekkie Płytowe Buty/Bitewne Buty/Lustrzane Buty
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Rubin    
Krwawe Buty     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Regeneracja Życia +5-10

Ciężkie Rękawice/Wykonane z Rekiniej Skóry Rękawice/Wykonane z Kości Wampira Rękawice
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Rubin    
Krwawe Rękawice     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Druzgocące Uderzenie

Pas/Pas Kolczy/Mithrilowa Kolczuga
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Rubin     Krwawy Pas     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
5-10% Szansa na Otwarcie Ran

Kolczasta Tarcza/Bariera Ostrzy
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Rubin    
Krwawa Tarcza     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 4-7

Pierścień
Klejnot
Runa Sol
Doskonały Rubin    
Krwawy Pierścień     1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
+1-5 do Siły

Amulet
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Rubin    
Krwawy Amulet     1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie
+10-20 do Życia
Szybsze Bieganie/Chodzenie +5-10%

 

#7 2008-10-31 23:45:11

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

Jeszcze

Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Lasek/Bereł/Różdżek

Klejnot
Runa Tir
Doskonały Ametyst    
Broń Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększenie Maksimum Many 1-5%

Lekka Zbroja Płytowa/Archońska Zbroja Płytowa/Zbroja Maga
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Ametyst     Zbroja Maga     Regeneruje Manę +4-12%
+10-20 do Many
+1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika

Maska/Maska Śmierci/Demoniczna Głowa
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Ametyst    
Hełm Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
1-4% Mana wykradziona za Każde Trafienie

Buty/Wykonane z Demoniej Skóry Buty/Wykonane z Gadziej Skóry Buty
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Ametyst     Buty Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększenie Maximum Many +2-5%

Skórzane Rękawice/Wykonane z Demoniej Skóry Rękawice/Kolczaste Rękawiczki
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Ametyst    
Rękawice Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
+1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika

Lekki Pas/Wykonany z Rekiniej Skóry Pas /Wykonany z Kłów Wampira Pas
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Ametyst    
Pas Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%

Mała Tarcza/Okrągła Tarcza/Luna
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Ametyst    
Tarcza Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Zwiększona Szansa na Blok +5-10%

Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Ametyst    
Pierścień Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
+1-5 do Energii

Amulet
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Ametyst    
Amulet Maga     Regeneruje Manę +4-10%
+10-20 do Many
Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%

 

#8 2008-10-31 23:48:13

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

I ostatnie

Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Włóczni
Klejnot
Runa Sol
Doskonały Szmaragd    
Broń Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Zwiększone Obrażenia +5-10%

Napierśnik/Kirys/Wielki Haubert
Klejnot
Runa Eth
Doskonały Szmaragd
Zbroja Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia

Korona/Wielka Korona
Klejnot
Runa Ith
Doskonały Szmaragd
Hełm Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Błyskawice +5-10%

Bojowe Buty/ Nagolenice/Myrmidońskie Nagolenice
Klejnot
Runa Ort
Doskonały Szmaragd
Buty Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Ogień +5-10%

Rękawice/Bojowe Rękawice /Ogrze Rękawice
Klejnot
Runa Ral
Doskonały Szmaragd     Rękawice Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Zimno +5-10%

Szarfa/Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Pajęcza Szarfa
Klejnot
Runa Tal
Doskonały Szmaragd
Pas Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Trucizny +5-10%

Trójkątna Tarcza/Smocza Tarcza/Monarcha
Klejnot
Runa Nef
Doskonały Szmaragd    
Tarcza Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Poprawiona Obrona +10-30%
Odporność na Magię +5-10%

Pierścień
Klejnot
Runa Amn
Doskonały Szmaragd    
Pierścień Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
+1-5 do Żywotności

Amulet
Klejnot
Runa Thul
Doskonały Szmaragd
Amulet Bezpieczeństwa     Obrażenia Zmniejszone o 1-4
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2
Zwiększona Szansa na Blok +1-10%

 

#9 2008-10-31 23:49:54

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

Ufff..... i jeszcze to przeczytajcie

,,Szczegółowe info o przedmiotach crafted

Crafty posiadają 1-4 losowe magiczne przedrostki / przyrostki
Przy wyświetleniu statystyk takiego przedmiotu, zobaczysz, że ma on 1-4 losowe, magiczne albo rzadkie, przedrostki i przyrostki. Są one generowane praktycznie w ten sam sposób jak w przedmiotach rzadko spotykanych. Im wyższy poziom naszej postaci tym większa szansa na większą liczbę affixów:

Na poziomach 1-30, jest 40% szans na 1 przyrostek i 20% szans na kolejny 2, 3 albo 4.
Na poziomach 31-50 jest 60% szans na 2 przyrostki i 20% na kolejny 3 albo 4.
Na poziomach 51-70 jest 80% szans na 3 przyrostki i 20% szans na czwarty.
Na poziomach 71 i wyższych, jest 100% szansa na wszystkie 4 przyrostki."

 

#10 2008-10-31 23:53:24

Ingwar

Gość

Re: Kostka Horadrimów

Naprawia Broń
1 Ort
1 Broń

Naprawia Zbroje
1 Ral
1 Zbroja

 

#11 2008-11-04 23:32:31

Dastiny

Anioł

2366663
Call me!
Skąd: Wałcz
Zarejestrowany: 2008-10-27
Posty: 111
Punktów :   

Re: Kostka Horadrimów

rozpisałeś się troszkę


http://img72.imageshack.us/img72/6362/mohaz6.jpg
http://usuarios.lycos.es/khain777/imagenes/izual2.gif

Offline

 

#12 2008-12-09 19:44:54

paczek

Moderator-Cherubin

3438720
Skąd: warmia
Zarejestrowany: 2008-12-02
Posty: 130
Punktów :   

Re: Kostka Horadrimów

jest tego troszke

Offline

 

#13 2008-12-19 09:38:33

paczek

Moderator-Cherubin

3438720
Skąd: warmia
Zarejestrowany: 2008-12-02
Posty: 130
Punktów :   

Re: Kostka Horadrimów

Mam pytanie czy w wirotarczy eth wyjdą 4 dziury jak bede chciał je zrobić w kostce ,chodzi mi o podniesienie obrony????

Offline

 

#14 2009-01-02 11:14:05

paczek

Moderator-Cherubin

3438720
Skąd: warmia
Zarejestrowany: 2008-12-02
Posty: 130
Punktów :   

Re: Kostka Horadrimów

1 Ral
1 Thul
1 Doskonały Ametyst
1 Normalny Rzadki Pancerz
=
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.antybarca.pun.pl www.xiaolinxshowdownx.pun.pl www.zuzlowymenag08conquer.pun.pl www.galactikfootballgame.pun.pl www.pcm.pun.pl